Niebo o Północy
                                Niebo o Północy
                                Niebo o Północy
                                Niebo o Północy
                                Agencja LIVE była współproducentem video koncertu muzyki z filmu „Niebo o północy”, światowej premiery suity Alexandre’a Desplata w wykonaniu Narodowej Orkiestry Polskiego Radia w Katowicach pod batutą Radzimira Dębskiego - JIMKA. Koncert był częścią kampanii serwisu Netflix promującej film „Niebo o północy”, w reżyserii George’a Clooneya. Projekt realizowaliśmy na zlecenie agencji Gong.
Lokalizacja: Projekt Online 
Target: Internauci, fani muzyki
Zakres odpowiedzialności: Współproducent
                                Agencja LIVE była współproducentem video koncertu muzyki z filmu „Niebo o północy”, światowej premiery suity Alexandre’a Desplata w wykonaniu Narodowej Orkiestry Polskiego Radia w Katowicach pod batutą Radzimira Dębskiego - JIMKA. Koncert był częścią kampanii serwisu Netflix promującej film „Niebo o północy”, w reżyserii George’a Clooneya. Projekt realizowaliśmy na zlecenie agencji Gong.
Lokalizacja: Projekt Online 
Target: Internauci, fani muzyki
Zakres odpowiedzialności: Współproducent
                                Agencja LIVE była współproducentem video koncertu muzyki z filmu „Niebo o północy”, światowej premiery suity Alexandre’a Desplata w wykonaniu Narodowej Orkiestry Polskiego Radia w Katowicach pod batutą Radzimira Dębskiego - JIMKA. Koncert był częścią kampanii serwisu Netflix promującej film „Niebo o północy”, w reżyserii George’a Clooneya. Projekt realizowaliśmy na zlecenie agencji Gong.
Lokalizacja: Projekt Online 
Target: Internauci, fani muzyki
Zakres odpowiedzialności: Współproducent
                                Agencja LIVE była współproducentem video koncertu muzyki z filmu „Niebo o północy”, światowej premiery suity Alexandre’a Desplata w wykonaniu Narodowej Orkiestry Polskiego Radia w Katowicach pod batutą Radzimira Dębskiego - JIMKA. Koncert był częścią kampanii serwisu Netflix promującej film „Niebo o północy”, w reżyserii George’a Clooneya. Projekt realizowaliśmy na zlecenie agencji Gong.
Lokalizacja: Projekt Online 
Target: Internauci, fani muzyki
Zakres odpowiedzialności: Współproducent
                                Studio Polpharma
                                Studio Polpharma
                                Studio Polpharma
                                Studio Polpharma
                                W odpowiedzi na oczekiwania klienta, przygotowaliśmy pomysł kreatywny na cykliczne spotkanie działów sprzedaży i marketingu Polpharmy. W Łazienkach Królewskich, w Warszawie stworzyliśmy studio telewizji śniadaniowej, dzięki któremu pracownicy po raz pierwszy w atrakcyjny sposób mogli uczestniczyć w konferencji online. Nasza agencja była odpowiedzialna za przygotowanie platformy dla uczestników, streaming konferencji i całą produkcję wydarzenia.
Lokalizacja: Warszawa, Łazienki Królewskie / Projekt Online
Target: Pracownicy Polpharmy
Zakres odpowiedzialności: Główny producent
                                W odpowiedzi na oczekiwania klienta, przygotowaliśmy pomysł kreatywny na cykliczne spotkanie działów sprzedaży i marketingu Polpharmy. W Łazienkach Królewskich, w Warszawie stworzyliśmy studio telewizji śniadaniowej, dzięki któremu pracownicy po raz pierwszy w atrakcyjny sposób mogli uczestniczyć w konferencji online. Nasza agencja była odpowiedzialna za przygotowanie platformy dla uczestników, streaming konferencji i całą produkcję wydarzenia.
Lokalizacja: Warszawa, Łazienki Królewskie / Projekt Online
Target: Pracownicy Polpharmy
Zakres odpowiedzialności: Główny producent
                                W odpowiedzi na oczekiwania klienta, przygotowaliśmy pomysł kreatywny na cykliczne spotkanie działów sprzedaży i marketingu Polpharmy. W Łazienkach Królewskich, w Warszawie stworzyliśmy studio telewizji śniadaniowej, dzięki któremu pracownicy po raz pierwszy w atrakcyjny sposób mogli uczestniczyć w konferencji online. Nasza agencja była odpowiedzialna za przygotowanie platformy dla uczestników, streaming konferencji i całą produkcję wydarzenia.
Lokalizacja: Warszawa, Łazienki Królewskie / Projekt Online
Target: Pracownicy Polpharmy
Zakres odpowiedzialności: Główny producent
                                W odpowiedzi na oczekiwania klienta, przygotowaliśmy pomysł kreatywny na cykliczne spotkanie działów sprzedaży i marketingu Polpharmy. W Łazienkach Królewskich, w Warszawie stworzyliśmy studio telewizji śniadaniowej, dzięki któremu pracownicy po raz pierwszy w atrakcyjny sposób mogli uczestniczyć w konferencji online. Nasza agencja była odpowiedzialna za przygotowanie platformy dla uczestników, streaming konferencji i całą produkcję wydarzenia.
Lokalizacja: Warszawa, Łazienki Królewskie / Projekt Online
Target: Pracownicy Polpharmy
Zakres odpowiedzialności: Główny producent
                                
                                
                                
                                
                                Otwarcie Studia Wszystkiego Słodkiego
                                Otwarcie Studia Wszystkiego Słodkiego
                                Otwarcie Studia Wszystkiego Słodkiego
                                Otwarcie Studia Wszystkiego Słodkiego
                                Na zlecenie naszego klienta – Dr. Oetkera, agencja LIVE była producentem otwarcia studia Wszystkiego Słodkiego Gdańsku. Event odbył się w formie kulinarnych warsztatów online, które poprowadził mistrz cukiernictwa - Krzysztof Ilnicki. Uczestnicy mogli poznać tajniki przygotowania prawdziwych trufli, w oparciu o przygotowany wcześniej przepis. Otwarcie było ogólnodostępne na kanale YouTube studia.
Lokalizacja: Projekt Online
Target: Fani kulinarów
Zakres odpowiedzialności: Producent
                                Na zlecenie naszego klienta – Dr. Oetkera, agencja LIVE była producentem otwarcia studia Wszystkiego Słodkiego Gdańsku. Event odbył się w formie kulinarnych warsztatów online, które poprowadził mistrz cukiernictwa - Krzysztof Ilnicki. Uczestnicy mogli poznać tajniki przygotowania prawdziwych trufli, w oparciu o przygotowany wcześniej przepis. Otwarcie było ogólnodostępne na kanale YouTube studia.
Lokalizacja: Projekt Online
Target: Fani kulinarów
Zakres odpowiedzialności: Producent
                                Na zlecenie naszego klienta – Dr. Oetkera, agencja LIVE była producentem otwarcia studia Wszystkiego Słodkiego Gdańsku. Event odbył się w formie kulinarnych warsztatów online, które poprowadził mistrz cukiernictwa - Krzysztof Ilnicki. Uczestnicy mogli poznać tajniki przygotowania prawdziwych trufli, w oparciu o przygotowany wcześniej przepis. Otwarcie było ogólnodostępne na kanale YouTube studia.
Lokalizacja: Projekt Online
Target: Fani kulinarów
Zakres odpowiedzialności: Producent
                                Na zlecenie naszego klienta – Dr. Oetkera, agencja LIVE była producentem otwarcia studia Wszystkiego Słodkiego Gdańsku. Event odbył się w formie kulinarnych warsztatów online, które poprowadził mistrz cukiernictwa - Krzysztof Ilnicki. Uczestnicy mogli poznać tajniki przygotowania prawdziwych trufli, w oparciu o przygotowany wcześniej przepis. Otwarcie było ogólnodostępne na kanale YouTube studia.
Lokalizacja: Projekt Online
Target: Fani kulinarów
Zakres odpowiedzialności: Producent
                                Spotkanie Dealerskie Mercedes-Benz Polska
                                Spotkanie Dealerskie Mercedes-Benz Polska
                                Spotkanie Dealerskie Mercedes-Benz Polska
                                Spotkanie Dealerskie Mercedes-Benz Polska
                                Agencja LIVE po raz piąty z rzędu była producentem Spotkania Dealerskiego Mercedes-Benz Polska. Ze względu na obostrzenia, związane z pandemią, konferencja odbyła się w formule online. Prelegenci mówili do Przestawicieli Dealerstw Mercedes-Benz w całej Polsce ze studia w Warszawie oraz Pradze, gdzie mieści się siedziba Mercedes-Benz Central Europe. Obraz z jednego i drugiego studio był realizowany i streamowany z Warszawy, gdzie znajdowali się także tłumacze - cała konferencja była tłumaczona symultanicznie w czasie rzeczywistym.
Lokalizacja: Projekt Online
Target: dealerzy Mercedes-Benz
Zakres odpowiedzialności: Producent
                                Agencja LIVE po raz piąty z rzędu była producentem Spotkania Dealerskiego Mercedes-Benz Polska. Ze względu na obostrzenia, związane z pandemią, konferencja odbyła się w formule online. Prelegenci mówili do Przestawicieli Dealerstw Mercedes-Benz w całej Polsce ze studia w Warszawie oraz Pradze, gdzie mieści się siedziba Mercedes-Benz Central Europe. Obraz z jednego i drugiego studio był realizowany i streamowany z Warszawy, gdzie znajdowali się także tłumacze - cała konferencja była tłumaczona symultanicznie w czasie rzeczywistym.
Lokalizacja: Projekt Online
Target: dealerzy Mercedes-Benz
Zakres odpowiedzialności: Producent
                                Agencja LIVE po raz piąty z rzędu była producentem Spotkania Dealerskiego Mercedes-Benz Polska. Ze względu na obostrzenia, związane z pandemią, konferencja odbyła się w formule online. Prelegenci mówili do Przestawicieli Dealerstw Mercedes-Benz w całej Polsce ze studia w Warszawie oraz Pradze, gdzie mieści się siedziba Mercedes-Benz Central Europe. Obraz z jednego i drugiego studio był realizowany i streamowany z Warszawy, gdzie znajdowali się także tłumacze - cała konferencja była tłumaczona symultanicznie w czasie rzeczywistym.
Lokalizacja: Projekt Online
Target: dealerzy Mercedes-Benz
Zakres odpowiedzialności: Producent
                                Agencja LIVE po raz piąty z rzędu była producentem Spotkania Dealerskiego Mercedes-Benz Polska. Ze względu na obostrzenia, związane z pandemią, konferencja odbyła się w formule online. Prelegenci mówili do Przestawicieli Dealerstw Mercedes-Benz w całej Polsce ze studia w Warszawie oraz Pradze, gdzie mieści się siedziba Mercedes-Benz Central Europe. Obraz z jednego i drugiego studio był realizowany i streamowany z Warszawy, gdzie znajdowali się także tłumacze - cała konferencja była tłumaczona symultanicznie w czasie rzeczywistym.
Lokalizacja: Projekt Online
Target: dealerzy Mercedes-Benz
Zakres odpowiedzialności: Producent
                                Carrefour 20 lat w Polsce
                                Carrefour 20 lat w Polsce
                                Carrefour 20 lat w Polsce
                                Carrefour 20 lat w Polsce
                                W czerwcu zrealizowaliśmy jeden z naszych największych tegorocznych projektów - 20 lecie marki Carrefour w Polsce. Był to gustowny piknik dla 3500 pracowników kadry zarządzającej z różnymi warsztatami i koncertami. Impreza odbyła się na terenie Łazienek Królewskich w Warszawie. Nasz zakres obowiązków obejmował całościową opiekę nad projektem, od komunikacji po przygotowanie i realizację. 
Lokalizacja: Warszawa 
Uczestnicy: 3500 osób (kadra zarządzająca Carrefour Polska) 
Zakres odpowiedzialności: Całościowa opieka nad projektem
                                W czerwcu zrealizowaliśmy jeden z naszych największych tegorocznych projektów - 20 lecie marki Carrefour w Polsce. Był to gustowny piknik dla 3500 pracowników kadry zarządzającej z różnymi warsztatami i koncertami. Impreza odbyła się na terenie Łazienek Królewskich w Warszawie. Nasz zakres obowiązków obejmował całościową opiekę nad projektem, od komunikacji po przygotowanie i realizację. 
Lokalizacja: Warszawa 
Uczestnicy: 3500 osób (kadra zarządzająca Carrefour Polska) 
Zakres odpowiedzialności: Całościowa opieka nad projektem
                                W czerwcu zrealizowaliśmy jeden z naszych największych tegorocznych projektów - 20 lecie marki Carrefour w Polsce. Był to gustowny piknik dla 3500 pracowników kadry zarządzającej z różnymi warsztatami i koncertami. Impreza odbyła się na terenie Łazienek Królewskich w Warszawie. Nasz zakres obowiązków obejmował całościową opiekę nad projektem, od komunikacji po przygotowanie i realizację. 
Lokalizacja: Warszawa 
Uczestnicy: 3500 osób (kadra zarządzająca Carrefour Polska) 
Zakres odpowiedzialności: Całościowa opieka nad projektem
                                W czerwcu zrealizowaliśmy jeden z naszych największych tegorocznych projektów - 20 lecie marki Carrefour w Polsce. Był to gustowny piknik dla 3500 pracowników kadry zarządzającej z różnymi warsztatami i koncertami. Impreza odbyła się na terenie Łazienek Królewskich w Warszawie. Nasz zakres obowiązków obejmował całościową opiekę nad projektem, od komunikacji po przygotowanie i realizację. 
Lokalizacja: Warszawa 
Uczestnicy: 3500 osób (kadra zarządzająca Carrefour Polska) 
Zakres odpowiedzialności: Całościowa opieka nad projektem